Saturday, February 27, 2010

DPWP 1st Anniversary


1 Mac 2010 genap setahun butik DPWP dibuka.Macam-macam pengalaman sudah kami tempuhi dan alhamdullillah walaupun pelbagai dugaan yang muncul kami mampu bertahan sehingga ke hari ini dan sudah mempunyai 1 cawangan di Kota Bharu.Saya ucapkan ribuan terima kasih kepada seluruh ahli keluarga kerana selalu memberikan sokongan moral kepada saya untuk meneruskan perniagaan ini dan juga kepada suami tersayang kerana sentiasa berada disisi saya.Tidak lupa juga kepada seluruh warga DPWP kerana setia dengan butik DPWP.Our staff Noriza (ur the best)Emy my new make up asst(i know u can do it)dan tak dilupakan juga make up freelance yang lain thanks for ur support.Our Main fotographer John and my hubby..and new freelance fotographer Wawan..(U guys are great).Saya juga ingin mengucapakan ribuan terima kasih kepada semua pelanggan kami kerana tanpa kamu semua butik DPWP tidak akan bertapak di industri ini.Terima kasih sekali lagi saya ucapkan.